30 Ocak 2009 Cuma

Bayılıyorum izle

Bayılıyorum Şarkı Sözleri


Bayılıyorum
Bana aşık olduğunu bilmek
Dünyanın en güzel şeyi
Kayıtsız şartsız şurtsuz sevmen beni
Ne kadar üzsem kırsam seni
Affedersin bilirim beni
Çok şanslı sayıyorum ben kendimi

Sen bu kadar anlayışlı oldukça, üstüne gelesim geliyor
İnadıma
Olmadık şeyler yapıp denemek seni
Görmek gerçek seni ve sevgini

Bayılyorum sana naza çekmeye
Bu aşk oyununda seni ebe etmeye
Zıvanadan çıkarıp deli etmeye
Bayılıyorum sana

Bayılıyorum sana hava atmaya
Etrafında dolanıp da caka satmaya
Şımarık şımarık cilve yapmaya
Bayılıyorum sana

Beni böyle sevdiğini bilmek
Dünyanın en güzel şeyi
Kayıtsız şartsız şurtsuz sevmen beni
Ne kadar sıksam yorsam seni
Yine seversin bilirim beni
Çok şanslı sayıyorum ben kendimi

Sen bu kadar anlayışlı oldukça, üstüne gelesim geliyor
İnadıma
Olmadık şeyler yapıp denemek seni
Görmek gerçek seni ve sevgini

Bayılyorum sana naza çekmeye
Bu aşk oyununda seni ebe etmeye
Zıvanadan çıkarıp deli etmeye
Bayılıyorum sana

Bayılıyorum sana hava atmaya
Etrafında dolanıp da caka satmaya
Şımarık şımarık cilve yapmaya
Bayılıyorum sana



Söyleyen : Doğanay


Bayılıyorum dinle


Doğanay tarafından dinlediğimiz Bayılıyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bayılıyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Doğanay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: