31 Ocak 2009 Cumartesi

Şiire Gazele izle

Şiire Gazele Şarkı Sözleri


Senin eşkin meni düşürdü dile
Neçe aşık olur bülbüller güle
Hasret çektim könül verdim
Seni sevdim meeeeen
Hasret çektim könül verdim
Seni sevdim

Böyle bir güzele
Eşkimi tezele
Şiire gazele
Könül verdim şiire gazele

Eger menden ayrı gezip dolansın
Menim bu eşkime igane kalsın
Alışaram ot tutaram
Hem yanaram meeeeen
Alışaram ot tutaram
Hem yanaram

Bunuda bilmerem
Sensiz men gülmerem
Könlümü vermerem
Heç kese men könlümü vermerem


Söyleyen : Ahmet Kaya


Şiire Gazele dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Şiire Gazele video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Şiire Gazele isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: