31 Ocak 2009 Cumartesi

Ya Sonra izle

Ya Sonra Şarkı Sözleri


Nedir derdin söyle diye bir gün bana sormadın yüzüme
Bakmadın bilsen nasıl acı çektim kendim kimse görsün
İstemedim candan seven birini bekledim sen yoktun ki, bu
Kara günlerde başkası vardı gönlünde gerçekleri gördüm
Yeter dedim bu günün birde yarını var mutluyduk belki, bu
Güne kadar ya sonra, ne yaparım senden sonra acımadan
Geçer yıllar zamanla yalnızlık başlaryola çıkar
Pişmanlıklar kal, sevgini de al gidiyorum ben, sen hoşça kal
Bugünlerin yarınları var, gidiyorum ben sen hoşça kal
Bilmem nasıl yaşarım ben böyle karşılıksız
Severken.kopmalıyız iş işten geçmeden.alışkanlık betermiş
Hepsinden.korkuyorum her biten günden.bırak kalbimi sen
Şimdiden.anla beni sevgilim bıraktım seni.sen kal, hoşçakal



Söyleyen : Levent Yüksel


Ya Sonra dinle


Levent Yüksel tarafından dinlediğimiz Ya Sonra video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ya Sonra isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Levent Yüksel klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: