29 Ocak 2009 Perşembe

Felsefe izle

Felsefe Şarkı Sözleri


Yol veremedim son veremedim
Yaptıklarına dur diyemedim
Çare yok dedi buaşka bilim
Seni varmanın felsefesini anlat

Sıcak tenine dokunamadım
Yanına bile sokulamadım
Tarafından okunamadım
Seni sarmanın felsefesini anlat

Asabiyetten tırlatıyorum
Aklımı baştan fırlatıyorum
Çok uzattın zannediyorum
Seni öpmenin felsefesini anlat

Arzularımı dindiremedim
Şu ateşimi söndüremedim
Çare yok dedi bu aşka bilim
Sana varmanın felsefesini anlat

Halis duran pekerci


Söyleyen : Hakan Peker


Felsefe dinle


Hakan Peker tarafından dinlediğimiz Felsefe video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Felsefe isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hakan Peker klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: