30 Kasım 2009 Pazartesi

Yasak Resim izle

Yasak Resim Şarkı Sözleri



Sen yasaklar içindeki bir resim
Bense senin için bir yabanciyim
Tutsam tutacak kadar yakinimdasin
Seslensem duyulmaz sesim

Bir bilmece olur bazen duygular
Cözümler hep yasaklarda kalirlar
Mahkumsundur olmaz denen gerçege
Yanarsin mahsere kadar

Söyleyemem sana sevdigimi
Söyleyemem sana benimm
Anlatamam güzel gözlerinin bana neler ettigini
Yazik diye, günah diye, kahrolup giderken
Yanarim mahsere kadar

Bir hikaye yazdim ikimiz için
Kizla oglan bir birini seviyor
Binbir türlü zorluklarla dertlerle
Sonu mutlu sonla bitiyor
Isterdim ki kahramani olayim
Isterdim ki masallardan çalayim
Isterdim ki gerçeklerden bulayim
Yasaklar kaderımı cızıyorr!


Söyleyen : Orhan Gencebay


Yasak Resim dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Yasak Resim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yasak Resim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: