29 Kasım 2009 Pazar

Rüya izle

Rüya Şarkı Sözleri


Rüya

Alttan aldım olmadı
Hep besledim doymadı
Artık sabrım kalmadı

Sana mı kalacakmış şu zalim dünya
Kardeşlik barış olsa, sahiden rüya
İçimden taşan öfke, sönecekmiş güya

Rüya
Umrumda mı bu dünya

Bana verdiğin tüm o sözlere
Vaadedilmiş güzel günlere
Sana olan aşkımdan kandım

Gözünü karartan bu deliyi
Bu nazenin, kırılgan bebeği
Sana olan aşkımdan yaptım

Sana mı kalacakmış şu zalim dünya
Kardeşlik barış olsa sahiden rüya
İçimden taşan öfke, sönecekmiş güya

Rüya
Umrumda mı bu dünya


Söyleyen : Efsun


Rüya dinle


Efsun tarafından dinlediğimiz Rüya video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Rüya isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Efsun klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: