29 Kasım 2009 Pazar

Rüzgar Gülü izle

Rüzgar Gülü Şarkı Sözleri


Kır evinin verandasında bir rüzgar gülüne rsatladım.
İnsanmışcasına konuşmaya başladım
Dedim,benim kadar yanlızsın
Tek gecelik aşksan
Bir anıdan kaçıyorsan
Dibe vurduysan ya da hala düşüyorsan
Bir yaz günü
Hiç bu kadar üşüdün mü?
Rüzgar gülü
Hiç ölümü düşündün mü?
Hayalimdeki adsız kadın
Sanki ağzımda tadın
Eminim ki sen de hep kendini aradın
Evimin yolu beni unutmuş otellerin soğukluğunda...
Tüm bu garip duygular
Bir tür iç kanama


Söyleyen : Teoman


Rüzgar Gülü dinle


Teoman tarafından dinlediğimiz Rüzgar Gülü video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Rüzgar Gülü isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Teoman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: