29 Kasım 2009 Pazar

Superstar izle

Superstar Şarkı Sözleri


Ay hemen dogmuyorsa olsun
Gece uzun karanlik olursa olsun
Gozlerin kamasiyor
Aldinmi aska hazirmisin
Birak seninle olsun

Duygun gozlerini kapa sus
Yuregin vursun isigin aydinlasin
Geceyi aska hazirmisin

Karsinda superstar sevgilim
Karsinda superstar hisset beni
Karsinda superstar yasam benim
Arzu benim arzu benim arzu benim sana

Ay hemen dogmuyorsa olsun
Gece uzun karanlik olursa olsun
Gozlerin kamasiyor
Aldinmi aska hazirmisin


Söyleyen : Sibel Tüzün


Superstar dinle


Sibel Tüzün tarafından dinlediğimiz Superstar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Superstar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sibel Tüzün klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: