29 Ağustos 2009 Cumartesi

Yaparım Bilirsin izle

Yaparım Bilirsin Şarkı Sözleri


ENGEL Mİ MESAFELER AŞK YOLUNA MEŞK YOLUNA
DEĞER Mİ SEBEPSİZKEN AYRILIĞA
BAŞ KOYDUM BEN SENİNLE MUTLU AŞK YOLUNA MEŞK YOLUNA
BULURUM KAF DAĞINA KAÇSANDA

AŞIKLAR ANLAR BENİ HER HALİMİ SEVDİĞİMİ
DÜNYADA BENSİZ BIRAKMAM SENİ
YANLIZLAR ANLAR BENİ HER HALİMİ SEVDİĞİMİ
HAYATTA TERK ETMEM SENİ

YAPARIM BİLİRSİN

DELİYİM GÖZÜ KARA DELİYİM YAKARIM ROMAYIDA YAKARIM BEN
BULURUM SENİ YİNE BULURUM OLURUM YİNE SENİN OLURUM



Söyleyen : Kenan Doğulu


Yaparım Bilirsin dinle


Kenan Doğulu tarafından dinlediğimiz Yaparım Bilirsin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yaparım Bilirsin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kenan Doğulu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: