29 Ağustos 2009 Cumartesi

Efendim izle

Efendim Şarkı Sözleri


Bıktırdın usandırdın
Yıldırdın beni halimden
Ağlattın aldattın
Çok kırdın beni
Hain sen

Seni zalimin oğlu
Sanki padişah torunu
Herşeyi ayağına ister
Yeter yeter yeteeeeer

Efendim beyefendi
Buyurun emrinizi
Emrinize amade
Yaşıyorum pek şahane

Çeke çeker değil
Bu yaşamak değil
Sabrımın sonu
Selamet değil
Enine boyuna
Düşündüm ama
Bu adam hiiiç
Bana göre değil
Bana göre değil

Efendim beyefendi
Buyurun emrinizi
Emrinize amade
Yaşıyorum pek şahane


Söyleyen : Meyra


Efendim dinle


Meyra tarafından dinlediğimiz Efendim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Efendim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Meyra klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: