30 Ağustos 2009 Pazar

Yan Kalbim izle

Yan Kalbim Şarkı Sözleri


Gözlerim doluyor aman sen neredesin
Ellerim donuyor aman sen neredesin

Yan kalbim yan külden adam olur san
Yan kalbim yan kaçamazsın sevdadan

Seni diye tuttum kedimi, dizlerime yatırdım
Seve seve, tüylerini, uykulara götürdüm
Çekmecemde resmin vardı, baka baka bitirdim
Gözlerimde sana güller, papatyalar getirdim

Yan kalbim yan külden adam olur san
Yan kalbim yan kaçamazsın sevdadan

Gözlerim dalıyor aman sen neredesin herkes geliyor aman
Sen neredesin



Söyleyen : Ezginin Günlüğü


Yan Kalbim dinle


Ezginin Günlüğü tarafından dinlediğimiz Yan Kalbim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yan Kalbim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ezginin Günlüğü klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: