31 Ağustos 2009 Pazartesi

Aşk Sakızı izle

Aşk Sakızı Şarkı Sözleri


Seni sildim telefon defterinden, adının üstüne hep
Karaladım, yüzünü görmekten çok sıkıldım, nereye gitsem
Peşimdesin sen, üf üf sıktın artık, sabrımı taşırdın artık
Sakız gibi yapıştında tadımı kaçırdın artık, üf yeter üf
Üf yeter yoksa sen aşk sakızı mısın, bir türlü sna
Alatamadım kaçtın kaçtın kurtaramadım

:(Nakarat:)
Aşk sakızı mısın, bir türlü sna alatamadım kaçtın kaçtın
Kurtaramadım, bir türlü silemedin akılından, bir türlü
Düşemedin yakamadan


Söyleyen : Hepsi


Aşk Sakızı dinle


Hepsi tarafından dinlediğimiz Aşk Sakızı video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aşk Sakızı isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hepsi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: