30 Temmuz 2009 Perşembe

Sar Beni izle

Sar Beni Şarkı Sözleri


Sar beni

Ahhhhhhhh ateşlerde yanıyorum
Gelllllll gelmezsen gidiyorum

Yoksa ben bir hayırsızmı seviyorum
Sana söyleyecek sözüm kalmadı dilimde

Gel al beni üzme yar beni umut içinde
Tek sen varsın sen baharsın benim içimde

Gel sar beni üzme yar beni uyut dizinde
Hep sen varsın sen baharsın benim içimde

Ahhhhhhhh nöbetlerde bekliyorum
Gelllllll gelmezsen gidiyorum

Çünki ben burda seni bekliyorum
Daha dayanacak gücüm kalmadı dizimde

Gel al beni üzme yar beni umut içinde
Tek sen varsın sen baharsın benim içimde

Gel sar beni üzme yar beni uyut dizinde ) 3
Hep sen varsın sen baharsın benim içimde )



Söyleyen : Faruk Tınaz


Sar Beni dinle


Faruk Tınaz tarafından dinlediğimiz Sar Beni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sar Beni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Faruk Tınaz klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: