29 Temmuz 2009 Çarşamba

Eğrisi Doğrusu izle

Eğrisi Doğrusu Şarkı Sözleri


Bir koşu bir telaş
Yalanlarla boş bir savaş
Bir kavga bir barış
Sürer gider yalan yanlış
Kolay değil ayrılmak

Yaşanan her şeyin bir nedeni var
Bedeli var
Eğrisi doğrusu bulamadım yolunu
Bir ileri bir geri bildim bileli

Önce darıldım sonra barıştım
Olmadı işte, artık yoruldum

Eğrisi doğrusu bulamadım yolunu
Bir ileri bir geri bildim bileli
Bir doğru bir yanlış hesaplarla
Ben neredeyim
Her çığlık bir yalvarış
Şimdi başka bir yerdeyim
Kolay değil yaşamak
Her güzel şeyin bir nedeni var
Bedeli var



Söyleyen : Nilüfer


Eğrisi Doğrusu dinle


Nilüfer tarafından dinlediğimiz Eğrisi Doğrusu video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Eğrisi Doğrusu isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Nilüfer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: