30 Temmuz 2009 Perşembe

Sakın Sevme Beni izle

Sakın Sevme Beni Şarkı Sözleri


Senin hüznün benim mutluluğum olacaksa
Sözler başladığımız yerde kalacaksa
Kalp verdiklerinin hesabını tutacaksa
Yok istemem
Sakın sevme beni

Senin kanununda aşkla ölmek yasaksa
Gün gelir yüreğin benide unutacaksa
Senden yadigar bir resim kalacaksa
Yok istemem sakın sevme beni

Alışmalı
Alışmalı
Yıkılıp yeniden kalkmaya
Kabullenip sana düşeni dünyaya bırakmaya
Yüklenip tüm acılarını kendine yaslanmaya
Kimsesizliğin hesabını istanbul'dan sormaya


Söyleyen : Doğa


Sakın Sevme Beni dinle


Doğa tarafından dinlediğimiz Sakın Sevme Beni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sakın Sevme Beni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Doğa klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: