31 Temmuz 2009 Cuma

Değer Mi izle

Değer Mi Şarkı Sözleri


Bir rüya görür gibi
Seninle bulutlara uçtuğumda
Bir ateş yakar beni
Sevginle tutuştuğumu sanırdım

Yağmur olur damla damla
Öperdim, öperdim dudaklarından
Bir nehir gibi çağlar
Akardım akardım damarlarından

Değer mi hiç, değer mi hiç
Değer mi, değer mi, değer mi söyle
Bir rüya ömür boyu
Sürer mi, sürer mi, sürer mi böyle

Değer mi hiç, değer mi hiç
Değer mi, değer mi, değer mi söyle
Bir rüya ömür boyu
Sürer mi, sürer mi, sürer mi böyle

Değer canım, değer elbet
Değer bir tanem aşk için her şeye
Ne hayal, ne de gerçek
Engel mi kanatlanmadan uçmaya


Söyleyen : Sezen Aksu


Değer Mi dinle


Sezen Aksu tarafından dinlediğimiz Değer Mi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Değer Mi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sezen Aksu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: