30 Haziran 2009 Salı

Yol Arkadaşım izle

Yol Arkadaşım Şarkı Sözleri


Yol arkaşım gördün mü duydun mu olup bitenleri
Kıskanıyor insan bazen basıp gidenleri
Yalnızlaşmışız iyice üstelik de alışmışız
Hiç beklentimiz kalmamış dosttan bile
Korkun ağır basmış dünyayı şimdi bir semt adı vefa
Kutsal kavgalardan bile kaçan kaçana

Anlaşılır gibi değiliz, tek bedende kaç kişiyiz
Hem yok eden hem de tanık, ne esaslı karmaşa

Ben sana küsüm aslında haberin yok
Koyup gittiğin yerde dünüm çok
Kime kızayım nazım senden başka kime geçer
Benim sensiz kolum, bacağım, ocağım yok

Sen esas halimi seçtiğinden beri
Ben o saniyede bittiğimden beri
Dünya bildiğin dünya
Dönüp duruyor işte
Uzun uzun konuşuruz bir gün son istanbul beyi

Ben sana küsüm aslında haberin yok
Koyup gittiğin yerde dünüm çok
Kime kızayım nazım senden başka kime geçer
Benim sensiz kolum, bacağım, ocağım yok



Söyleyen : Sezen Aksu


Yol Arkadaşım dinle


Sezen Aksu tarafından dinlediğimiz Yol Arkadaşım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yol Arkadaşım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sezen Aksu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: