30 Haziran 2009 Salı

Teselli izle

Teselli Şarkı Sözleri


Gözlerime bakarken
Teselli ederdin beni
Sevdiğini söylemeden )
Mesut ederdin beni )2
Bana bakan gözlerin )
Şimdi çok uzaklarda )2
Kederimle başabaşa )
Bırakın derbederim )2
Şimdi teselliyi ben
Söyle nerde bulayım
Hasretin var içimde
Nasıl mutlu olayım
Al bu hasreti benden )
Perişan olmayayım )2
Nerede eski günler
Gelde sevindir beni
Ben sensiz yaşayamam )
Severek öldür beni )2
Bana günah değilmi )
Hasrettenmi öleyim )2
Al bu hasreti benden )
Perişan Olmayayım )2
Derdimden Ölmeyeyim )2.de
Sensiz teselliyi ben
Söyle nerde bulayım
Hasretin var içimde
Nasıl mutlu olayım
Al bu hasreti benden )
Perişan Olmayayım )2
Derdimden Ölmeyeyim )2.de




Söyleyen : Gülay


Teselli dinle


Gülay tarafından dinlediğimiz Teselli video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Teselli isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gülay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: