30 Haziran 2009 Salı

Seni Aşksız Bırakmam izle

Seni Aşksız Bırakmam Şarkı Sözleri


Seninle tattım ben her mutluluğu
Bırakıp gidersen bil ki yaşamam
Ömrümden canımdan ne istersen al
Gülü susuz seni aşksız bırakmam

Üşüdüm diyorsan güneş olurum
Yanarım sevginle ateş olurum
Dolarım havaya nefes olurum
Gülü susuz seni aşksız bırakmam

Gönlündeki derdi siler atarım
Ümit pınarıyla coşar akarım
Kış göstermem sana ben hep baharım
Gülü susuz seni aşksız bırakmam

Üşüdüm diyorsan güneş olurum
Yanarım sevginle ateş olurum
Dolarım havaya nefes olurum
Gülü susuz seni aşksız bırakmam



Söyleyen : Zekai Tunca


Seni Aşksız Bırakmam dinle


Zekai Tunca tarafından dinlediğimiz Seni Aşksız Bırakmam video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Seni Aşksız Bırakmam isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Zekai Tunca klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: