29 Haziran 2009 Pazartesi

Ben Kalender Meşrebim izle

Ben Kalender Meşrebim Şarkı Sözleri


Ben kalendermeşrebim güzel çirkin aramam
Gönlüme bir eğlence isterim olsun
Saçları samur, gözleri mahmur
Biraz da şirin olsun
Kaşı gözü kara olursa olsun
Yanağında bir beni mutlaka olsun
Endamı şanlı, sohbeti tatlı
Biraz da şahin olsun
Yan bakışı yaksın, cilvesi yıksın
Olursa böylesi böylesi olsun
Gözleri şahbaz, gerdanı beyaz
Biraz da tombul olsun


Söyleyen : Aylin Aslım


Ben Kalender Meşrebim dinle


Aylin Aslım tarafından dinlediğimiz Ben Kalender Meşrebim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ben Kalender Meşrebim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Aylin Aslım klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: