30 Eylül 2008 Salı

Yüzün Var Mı izle

Yüzün Var Mı Şarkı Sözleri


Ben oyuncak değilim
Ben kırılgan biriyim
Neden mi beni bulur hep bu ayrılıklar
Ben de bir gün gülecek miyim

Ben husursuz biriyim
Ben sulugözün tekiyim
Neden sana düşer hep bu ayrılıklar
Yoksa bir gün dönecek misin
Yalansın sende, diğerleri gibi ağır yalan

Geri dönmeye yüzün var mı, bu kadar kolay mı
Geçmişe dönüp ağlasak
Bu adam buna kanar mı
Dönmeye yüzün var mı, bu kadar kolay mı
Sarılıp ağlasan
Bu adam buna kanar mı

Sen tutarsız birisin
Sen taş kalplinin tekisin
Neden kadına düşer hep bu ayrılıklar
Sen de bir gün bitecek misin
Yalansın sende, diğerleri gibi ağır yalan

Geri dönmeye yüzün var mı, bu kadar kolay mı
Geçmişe dönüp ağlasak
Bu adam buna kanar mı
Dönmeye yüzün var mı, bu kadar kolay mı
Sarılıp ağlasan
Bu adam buna kanar mı



Söyleyen : 84


Yüzün Var Mı dinle


84 tarafından dinlediğimiz Yüzün Var Mı video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yüzün Var Mı isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla 84 klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: