28 Eylül 2008 Pazar

Sevenler Anlar izle

Sevenler Anlar Şarkı Sözleri


Nasıl sevdim seni, sevenler anlar
Severken ayrılan, çekenler anlar

Halimi bir türlü anlatamadım
İçim ezildi içim, çare bulamadım
Aradım olmadı, sordum olmadı
Severken ayrılan, çekenler anlar

Yeminler olsun sana, ne olur bir dinle
Gönül kapını aç da bak, bekleyen kim diye
Kapında bekleyen beni göreceksin
Pişman olmuş her halinden anla diyeceksin
O da sevmiş beni ben de sevmişim
Severken anlayan, çekenler anlar

Yok işte yok
Her şey yalan
Gözler yalan, sözler yalan


Söyleyen : Çelik


Sevenler Anlar dinle


Çelik tarafından dinlediğimiz Sevenler Anlar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sevenler Anlar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Çelik klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: