30 Eylül 2008 Salı

Su Gibi izle

Su Gibi Şarkı Sözleri


Beni yanlış anlama
Mutluyum ben dünyamda
Bir küçük renk atsak ya
Hatırlarsın arada

Yarışmak zor zamanla
Kim masum ki dünyada
Geçer gençliğin hızla
Pişman olsan ne fayda

Bir adama gel demek zor
Bende diz çökmem
Aslında çok zor ama
Sorma sorgulama

Aşkı sende tatmaya geldim )
Bir sebepten cismine geldim )x2
Bende kalsın sırlarım )
Seni su gibi içmeye geldim )

Seni baştan çıkarmam
Mutluysan hatatından
Bir kumar oynasak ya
Kalbim kaldırır korkma

Yarışmak zor zamanla
Kim masum ki dünyada
Geçer gençliğin hızla
Pişman olsan ne fayda

Bir adama gel demek zor
Bende diz çökmem
Aslında çok zor ama
Sorma sorgulama

Aşkı sende tatmaya geldim )
Bir sebepten cismine geldim )x2
Bende kalsın sırlarım )
Seni su gibi içmeye geldim )



Söyleyen : Aslı


Su Gibi dinle


Aslı tarafından dinlediğimiz Su Gibi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Su Gibi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Aslı klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: