29 Eylül 2008 Pazartesi

Tanrıdan Diledim izle

Tanrıdan Diledim Şarkı Sözleri


Tanrıdan diledim bu kadar dilek
O yarin yüzünü bir daha görek
Bana kısmet değil dizinde yatmak
Dizinde yatıp da yüzüne bakmak

Gel aman aman yanıma
Kıyma bu yazık canıma
Bir kara kaşın bir kara gözün
Değer dünya malına

Ayrılık hasreti canıma yetti
Kalmadı gözümün yaşları dindi
Bahçenizde lale sümbül gül bitti
Eridi yüreğim tükendi bitti

Gel aman aman yanıma
Kıyma bu yazık canıma
Bir kara kaşın bir kara gözün
Değer dünya malına

Kaynak: Salih Dündar
Yöre: Erzincan

Notasi: Tanridan Diledim



Söyleyen : Salih Dündar


Tanrıdan Diledim dinle


Salih Dündar tarafından dinlediğimiz Tanrıdan Diledim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Tanrıdan Diledim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Salih Dündar klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: