30 Eylül 2009 Çarşamba

Kuşlar Gibiyim izle

Kuşlar Gibiyim Şarkı Sözleri


Gittiğin yollarında ardına düşemedim
Ellerini tutarak gitme kal diyemedim
Kuşların kanadında sana selam yolladım
Gündüzleri yas tutup geceleri ağladım

Kanadı kırılmış kuşlar gibiyim
Göklerden uzakta sevdalardayım
Bahara küs olmuş kışlar gibiyim
Bu koca şehirde sensiz dardayım

Sevdiğim yokluğunda geceler sabah olmaz
Güneş olsa geceme gözlerin gibi doğmaz
Yüreğim kuşlar gibi her rüzgarda ürperir
Soluduğum her nefes bana sanki yıl gelir

Kanadı kırılmış kuşlar gibiyim
Göklerden uzakta sevdalardayım
Bahara küs olmuş kışlar gibiyim
Bu koca şehirde sensiz dardayım


Söyleyen : Yeninur Ada


Kuşlar Gibiyim dinle


Yeninur Ada tarafından dinlediğimiz Kuşlar Gibiyim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kuşlar Gibiyim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yeninur Ada klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: