28 Eylül 2009 Pazartesi

Bir Damla Sevgi izle

Bir Damla Sevgi Şarkı Sözleri


Ben nerde yanlış yaptım
Seviyorsundur sandım
Bir damla sevgi için
Sana yalvardım yakardım
Yanlış yaptım
Seviyorsundur sandım
Bir damla sevgi için
Sana yalvardım yakardım
Olmadı

Umutlar bitti
Bir anda tükendi
Sonunda yoruldum

Bitiyormuş sevgiler
Ah aldandım

Olmaz biliyorum
Artık sevemezsin eskisi gibi yine
Geçen her günümde kahroldum
Ah harcandım

Çağırsam geri gelir mi
Biten her şey eskisi gibi yaşanır mı

Ben nerde yanlış yaptım
Seviyorsundur sandım
Bir damla sevgi için
Sana yalvardım yakardım
Yanlış yaptım
Seviyorsundur sandım
Bir damla sevgi için
Sana yalvardım yakardım
Olmadı

Çağırsam geri gelir mi
Biten her şey eskisi gibi yaşanır mı

Ben nerde yanlış yaptım
Seviyorsundur sandım
Bir damla sevgi için
Sana yalvardım yakardım
Yanlış yaptım
Seviyorsundur sandım
Bir damla sevgi için
Sana yalvardım yakardım
Olmadı



Söyleyen : Rafet El Roman


Bir Damla Sevgi dinle


Rafet El Roman tarafından dinlediğimiz Bir Damla Sevgi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Damla Sevgi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Rafet El Roman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: