29 Eylül 2009 Salı

Karanlıkta izle

Karanlıkta Şarkı Sözleri


Akşam olur karanlıklar çökende ) 2
Devriyeler adım adım gezende )

Kar kaplamış solmuş güller görende ) 2
Sarılıp dallarını öpesim gelir )

Sanki gökten kar yerine kan yağıyor ) 2
Kar altında üşümüş bir çocuk ağlıyor )

Yaşlı gözleriyle bana bakıyor ) 2
Akan göz yaşını içesim gelir )

İşte böyle karanlıklar içinde ) 2
Devriyeler adım adım gezende )

Yar uykuda ben yine penceremde ) 2
Doğacak güneşi göresim gelir )



Söyleyen : Ahmet Kaya


Karanlıkta dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Karanlıkta video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Karanlıkta isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: