30 Mart 2009 Pazartesi

Yandı Bu Yürek izle

Yandı Bu Yürek Şarkı Sözleri


Yanlızlıktan sıkıldım
Bunaldım ben bu şehirde

Sendromlar yaşıyorum

Senin olmadığın yerde



Yandı bu yürek yandı yar

Alev alevdi söndü

Aşkı muhabbet kalmadı bende

İçimde hala yangını var



Yanlızlıktan sıkıldım
Bunaldım ben bu şehirde

Ruhumun gülleri döküldü

Koklamadım bir kere



Yandı bu yürek yandı yar

Alev alevdi söndü

Aşkı muhabbet kalmadı bende

İçimde hala yangını var



Söyleyen : Murat Kekilli


Yandı Bu Yürek dinle


Murat Kekilli tarafından dinlediğimiz Yandı Bu Yürek video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yandı Bu Yürek isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Murat Kekilli klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: