31 Mart 2009 Salı

Lanet Gelsin izle

Lanet Gelsin Şarkı Sözleri


Öl desen ölürüm bebeğim
Git dersen giderim arkama bakmam
Senin mutluluğun allahımdan tek dileğim
Sensin benim herşeyim
Sensiz benim alınyazım
Bir sevda masalı gibi
Mutluluğun doruklarımda kalbim

Lanet gelsin bebeğim
Aramızdaki bu mesafelere
İsyan ediyorum sensiz gecen her saate
Gözlerim kanlı yar sen yoksun yanımda
Dertler bir bir indi bu yaşlı sırtıma
Sensiz gecen saatler beni yedi bitirdi
Senden haber alamayınca
Bu bedenim eridi bitti
Batan güneşin ufuklarında
Aradım seni sahilimiin kenarında
Uzandı ellerim sana
Bilinmez bir yolda
Seni arıyorum yine yalnız başıma
Hayallerimdesin sen
Belki sen gelirsin diye
Uğruna ağladım her gece
Yok mu bir derman yarrabi
Bu kanayan yüreğime
Acı dünya hayatta bitirdi beni yaktı
Senin aşkından bana geride tek kaldı

Yaşarken öldüm hayallerini gördüm
Kara bir toprağa beni
Yalnız bıraktın bir başıma
Bakıyorum şöyle bir etrafıma
Kayboluyosun gölgelerin arasında
Gönül vermiştim sana
Nasıl kıydın bu cana
Kabus oldun rüyalarıma
Tutsak ettin beni karanlığa
Köle ettin beni yalnızlığa
Kahpeliğin kitabı meger kalbinde yazılı

Gözlerim kan ağladı yüreğimse yaşlandı
İnanamadı seni beni bırakmana
Dayanamadı bu deli gönül ona bakmama
Bıraktın beni bir başıma ortalıklarda
Sürüne sürüne geldim bu yaşıma
Kimseler bakmadı gözlerimin yaşına
Kimseler silmedi gözümlerimin yaşını
Sen bitirdin beni
Bitirdin içimdeki bu sevgimi
Aldın benden benii

Çaldın gittin kalbimi yıktın sattın bu bedenimi
Onurumu şerefimi beş kuruş etmeyen birilerine sattın
Beni benden aldın canıma nasıl kıydın acımadan bana
Gündüzlerimi karartın aşkımızın sonunda sadece anılar kaldı
Lanet olsun yarrabi artık herşeyim çok farklı
Gittiğin günden beri bu gözlerim hep yaşlı
Seni sevyor sandı yüreğimse kanadı
Yakıp yıktın aşkımızı seni seniz yaşamak sanki kurşun
Yarası
Gibi acıttı canımı bu katlası ise yanında kaldı
Kahpeliğin kitabı bak alnında yazılı
Gözlerim kan ağladı yüreğim ise yaşlandı
Nasıl sana inandım nasıl sana kandım

Lanet gelsin dualarımla doğmadın beddualarımla ölesinnn

Söz:dj firari
Müzik:dj firari



Söyleyen : Ceza


Lanet Gelsin dinle


Ceza tarafından dinlediğimiz Lanet Gelsin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Lanet Gelsin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ceza klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: