30 Mart 2009 Pazartesi

Sözüm Yok Artık izle

Sözüm Yok Artık Şarkı Sözleri


Sözüm yok artık

Ne günler yaşadım bitti dediniz
Oturup ağladım yetti dediniz
Ben bunları hak etmedim etti dediniz
Size söylenecek sözüm yok artık

Nerdeyim nasılım aldırmadınız
Kaç kere düştüm de kaldırmadınız
Bir gün benim yerime ben olmadınız
Size söylenecek sözüm yok artık
Kimseye yaş dökecek gözüm yok artık

Dostum bildiklerime dost almamışım
Sırtımdan vura vura ölmemişim

Bilmem ki bu dünyaya niye gelmişim ) 2
Size söylenecek sözüm yok artık )
Kimseye yaş dökecek gözüm yok artık )

Beni doğduğuma pişman ettiniz
Kendimi kendime düşman ettiniz
Sarhoştur dediniz berduş dediniz
Size söylenecek sözüm yok artık

Nerdeyim nasılım aldırmadınız
Kaç kere düştüm de kaldırmadınız
Bir gün benim yerime ben olmadınız
Size söylenecek sözüm yok artık
Kimseye yaş dökecek gözüm yok artık

Dostum bildiklerime dost almamışım
Sırtımdan vura vura ölmemişim

Bilmem ki bu dünyaya niye gelmişim ) 2
Size söylenecek sözüm yok artık )
Kimseye yaş dökecek gözüm yok artık )



Söyleyen : İbrahim Tatlıses


Sözüm Yok Artık dinle


İbrahim Tatlıses tarafından dinlediğimiz Sözüm Yok Artık video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sözüm Yok Artık isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İbrahim Tatlıses klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: