31 Ekim 2008 Cuma

Yürekten Olsun izle

Yürekten Olsun Şarkı Sözleri


Sen bir dedin amma
Binlerce olsun
Dikenlerin bile güzel
Bana gül olsun
Bize aslan gibi sevmek yaraşır
Muradımız aşktır yavrum
Yürekten olsun
Bize aslan gibi sevmek yaraşır
Maksadımız aşktır yavrum
Gönülden olsun yürekten olsun
Yalandan dolandan bıktık sahiden olsun
Seviyorum seni derken nutkum tutulsun
Bize aslan gibi sevmek yaraşır
Muradımız aşktır yavrum gönülden olsun
Maksadımız aşktır yavrum yürekten olsun
Canından olsun yürekten olsun
Sakla beni sende en gizli yerde
Yanıma gelişin sanki ibadet olsun
Beni sakla sende en gizli yerde
Beraber olmamız sanki ibadet olsun
Uçalım aşk ile en yükseklere
Her şey her an bugün yarın
Sence ben olsun bizimle olsun
Yalandan dolandan bıktık sahiden olsun
Seviyorum seni derken nutkum tutulsun
Bize aslan gibi sevmek yaraşır
Muradımız aşktır yavrum gönülden olsun
Maksadımız aşktır yavrum
Yürekten olsun gerçekten olsun
Yürekten olsun



Söyleyen : Orhan Gencebay


Yürekten Olsun dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Yürekten Olsun video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yürekten Olsun isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: