30 Ekim 2008 Perşembe

Kiraz Mevsimi izle

Kiraz Mevsimi Şarkı Sözleri



Bir daha ben hiç olmadım eskisi gibi
Güvenmedim bi daha hiç sakladım kendimi
İnceliklerini öğrendim ask oyunlarının
Aslında cokta eglendım saymazsak kalbımı

Yok düzeni mertlıgı yok askın
Ben uzerım uzulmemek ıcın
Cok uzuldum ah cok hazın
Ama baska bi caresı kalmadıkı bu ask işinin
(A)
Bi daha gelmez gerı bu genc baharlar
Kımbılır onumuzde kac kıraz mevsımı var
(B)
Bi daha ben hiç memnun kalmadım kendımden
İçin için utandım hep bu halımden
Bilmiyorum nasıl gecer gerı kalan
Aslında kafidir bana müthiş hatıralar

A_b





Söyleyen : Cenk Eren


Kiraz Mevsimi dinle


Cenk Eren tarafından dinlediğimiz Kiraz Mevsimi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kiraz Mevsimi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Cenk Eren klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: