31 Ekim 2008 Cuma

Dostum Dostum izle

Dostum Dostum Şarkı Sözleri


Öyle bir yerdeyim ki , ne karanfil ne kurba var
Öyle bir yerdeyim ki , öyle bir yerdeyim ki

Bir yanım mavi yosun , dalgalanır sularda
Bir yanım mavi yosun , dalgalanır sularda

Dostum dostum güzel dostum ) 2
Bu ne beter çizgidir bu )
Bu ne çıldırtan denge )
Yaprak döker bir yanımız )
Bir yanımız bahar bahçe )

Öyle bir yerdeyim ki , bir yanım çığlık çığlıkğa
Öyle bir yerdeyim ki , öyle bir yerdeyim ki

Anam gider allah allah , kızım düşmüş sokağa
Babam gider allah allah , oğul düşmüş sokağa

Dostum dostum güzel dostum ) 2
Bu ne beter çizgidir bu )
Bu ne çıldırtan denge )
Yaprak döker bir yanımız )
Bir yanımız bahar bahçe )


Söyleyen : Ahmet Kaya


Dostum Dostum dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Dostum Dostum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dostum Dostum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: