26 Şubat 2009 Perşembe

Joker izle

Joker Şarkı Sözleri


Oyunların kuralını bozan hep benim
Gırgırı şamatayı seven hep benim
Bilin bakalım ben kimim

Hem senin hem onun yerine geçerim
Ama kendim olamam hiç, olamam hiç kendim
Bilim bakalım ben kimim

Kim kim kim kim

Bulmak istiyorsan beni önce bir gör kendini
İçindeki o haylazın sesi

Şşştt! hadi şunu yapsana diyen benim
Kafandaki sorulara cevap verenim
Bilin bakalım ben kimim

Hem senin hem onun yerine geçerim
Ama kendim olamam hiç olamam hiç kendim
Ben jokerim

Ama kendim olamam hiç olamam hiç kendim
Ama kendim olamam hiç olamam hiç kendim
Bilin bakalım ben kimim
Ben aslında hep senim
Aslında ben hep senim



Söyleyen : Anima


Joker dinle


Anima tarafından dinlediğimiz Joker video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Joker isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Anima klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: