27 Şubat 2009 Cuma

Dursun Dünya izle

Dursun Dünya Şarkı Sözleri


Dursun dünya

Bir çılgın gibi şimdi hayatım
Ne sevgim kaldı çünkü ne gözyaşlarım
Kurtulmak için her seferinde
Kaçtım koşar gibi içimdeki senden
Ateş düşünce söndüm, hep sırılsıklam

Şimdi dursun ister dönsün dünya
Dursun ister dönsün dünya etrafında
Hiç farketmez çünkü artık sen yoksun ya
Sönsün tüm mumlar bitsin sevgim
İster dursun ister dönsün dünya

Mektuplar gibiyiz hiç açılmamış
Saklanmış ama zamanla kaybolmuş
Sildin mi beni parmak ucunla
İçindeki benden kurtuldun mu yoksa
Günüm gelince yokoldum ardından

Şimdi dursun ister dönsün dünya
Dursun ister dönsün dünya etrafında
Hiç farketmez çünkü artık sen yoksun ya
Sönsün tüm mumlar bitsin sevgim
İster dursun ister dönsün dünya


Söyleyen : Teoman


Dursun Dünya dinle


Teoman tarafından dinlediğimiz Dursun Dünya video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dursun Dünya isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Teoman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: