29 Nisan 2009 Çarşamba

Ben Niye Evleneyim izle

Ben Niye Evleneyim Şarkı Sözleri


Evlen deyiler bana yapıştilar yakama x 2
Yük mü oldum babama ben niye evleneyim x 2
Da ben niye evleneyim

[Nakarat]

Sonra pişman olacam ben niye evleneyim x 2
Da ben niye evleneyim
Ben, ben, ben ben ben ben
Ben niye evleneyim da ben niye evleneyim x 2

Bekarın alasıyım yağmur damlasıyım
Keyfimin kahyasıyım ben niye evleneyim x 2
Da ben niye evleneyim

[Nakarat]

İdareden dur bilmem bi giyduğumu giymem
Kimseye hesap vermem ben niye evleneyim x 2
Da ben niye evleneyim

[Nakarat]

Şükür olsun derdim yok ama can yoldaşım yok x 2
Bekarlığın sonu yok ben gene evleneyim x 2
Da ben gene evleneyim


Ha bire kuyruk evime yükledim
Bekarlığın sonu yok ben gene evleneyim x 2
Da ben gene evleneyim
Ben, ben, ben ben ben ben
Bekarlığın sonu yok da ben gene evleneyim x 2



Söyleyen : Hülya Polat


Ben Niye Evleneyim dinle


Hülya Polat tarafından dinlediğimiz Ben Niye Evleneyim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ben Niye Evleneyim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hülya Polat klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: