31 Aralık 2008 Çarşamba

Bu Aşk Böyle Bitemez izle

Bu Aşk Böyle Bitemez Şarkı Sözleri



Bu ask böyle bitemez birakma terk etme beni, aah! bu
Ask böyle bitemez, birakma terk etme beni

Atma beni ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin
Yereee 2x

Sensiz ben nefes alamam buralarda hic duramam, tek basina
Yanliz kalamam senin kokunu özledim hep yollarini
Gözledim, götür beni gittigin yere 2x

Askindir beni yasatan, beni hayata baglayan ! atma beni
Ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin yere
Atma beni ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin
Yere

Sensiz ben nefes alamam buralarda hic duramam, tek basina
Yanliz kalamam, senin kokunu özledim, hep yollarini
Gözledim götür beni gittigin yere



Söyleyen : Emrah


Bu Aşk Böyle Bitemez dinle


Emrah tarafından dinlediğimiz Bu Aşk Böyle Bitemez video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bu Aşk Böyle Bitemez isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Emrah klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: