28 Aralık 2009 Pazartesi

Senin İçin izle

Senin İçin Şarkı Sözleri


Söyle neden beni istemedin
Ben her gece sana ağlıyorum
Aşk için harcanan ömre yazık
Sayende kalbimi dağlıyorum

Kıskandım seni bir insafsız yüzünden
Beni anlamadın
Ağladım hem de çok ama çok ağladım
Sen bana inanmadın

Kıskandım seni bir insafsız yüzünden
Beni anlamadın
Ağladım hem de çok ama çok ağladım
Sen bana bakma ben hep ağlarım

Senin için ömrümü vermeye geldim
Hadi beni zorlama koynunu aç
Bu aşkın hesabını sormaya geldim
Kapına dayanmadan ellere kaç.....


Söyleyen : Gülben Ergen


Senin İçin dinle


Gülben Ergen tarafından dinlediğimiz Senin İçin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Senin İçin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gülben Ergen klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: