27 Aralık 2009 Pazar

Senden Çok Var izle

Senden Çok Var Şarkı Sözleri


Seninle akraba gibi olduk uzaktan
Elimi uzatsam tutar alırdım çoktan
Seni sana beni de bana vermiş veren
Şaşırttım mı, bunalttım mı
Çok affedersin üzgünüm

1 Çok sıkıldım
2 Yerim çok dar
Ooooo senden çok var
Benimi buldun şimdi
Çok işim var

Seni bir arkadaş bir dostum gibi sevdim
Sen oturmuş bana aşktan dem vuruyorsun
Bende sevdiğin çok şey var adı aşk değil
Çağırdım mı, ayarttım mı
Kendin geldin ya şimdi dinle

1 Çok sıkıldım
2 Yerim çok dar
Ooooo senden çok var
Benimi buldun şimdi
Çok işim var



Söyleyen : Rober Hatemo


Senden Çok Var dinle


Rober Hatemo tarafından dinlediğimiz Senden Çok Var video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Senden Çok Var isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Rober Hatemo klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: