28 Aralık 2009 Pazartesi

La'l izle

La'l Şarkı Sözleri


Bir bulut olsam yüklenip yağsam
Dökülsem damla damla toprağına
Bir deli nehir, bir asi rüzgar
Olup kavuşsam üzüm bağlarına

Bir çiğ tanesi, bülbülün çilesi
Annemin sesiyle güne uyansam
Radyoda yanık içli bir keman
Ağlasa nihavend acem aşiran
Radyoda yanık içli bir keman
Ağlasa nihavend acem aşiran
Ağlasa nihavend acem aşiran

Bir turna olsam yollara dursam
Uçabilsem kendi semalarıma
Bir seher vakti sılaya varsam
Selam versem ah sıradağlarına

Komşunun kızı, çoban yıldızı
Yaz bahçeleri yeşil mor kırmızı
Ah şişede l�l, hem de ay hilal
Bir daha da görmedim ben böyle yazı
Ah şişede l�l, hem de ay hilal
Bir daha da görmedim ben böyle yazı
Bir daha da görmedim ben böyle yazı


Söyleyen : Sertab Erener


La'l dinle


Sertab Erener tarafından dinlediğimiz La'l video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





La'l isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sertab Erener klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: