28 Aralık 2009 Pazartesi

İndim Havuz Başına izle

İndim Havuz Başına Şarkı Sözleri


İndim havuz başına bir yar çıktı karşıma

Sevda nedir bilmezdim o getirdi başıma
Sevda nedir bilmezdim o da geldi başıma

Gelemem ben gidemem ben
Her güzele gönül veremem ben
Aç kollarını sar boynuma
Üşüdüm üşüdüm saramam ben

Havuz başında burma çapkın karşımda durma
Kirpiklerin ok olmuş yeter kalbime vurma

Gelemem ben gidemem ben
Her güzele gönül veremem ben
Aç kollarını sar boynuma
Üşüdüm üşüdüm saramam ben



Söyleyen : Candan Erçetin


İndim Havuz Başına dinle


Candan Erçetin tarafından dinlediğimiz İndim Havuz Başına video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





İndim Havuz Başına isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Candan Erçetin klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: