27 Aralık 2009 Pazar

Hicran izle

Hicran Şarkı Sözleri


Hicran olur gönül meskeni
Ne geleni var artık nede gideni
Bir tutam sevdam olsa
Yalandır ziyandır bana gözleri

Soyunup geldim körfezin koynundan
Anam ağlar ardımdan duası gelir
Yedi tepeli şehrin kadını
Ne bahar ne yazları seninle giyindim

Ne dağlar diz çöker önümde yaa husret
Ben senden geçerim sen benden vazgeç
Ne dağlar diz çöker önümde yaa gurbet
Ben senden geçerim sevdalı denizim

Sen üz beni sen kahret beni
Yukarda allah var görür halimi
Sen yık beni kedere sen sat beni
Başımda rüzgarlar dinlermi seni

Hicran olur gönül meskeni
Ne geleni var artık nede gideni
Bir tutam sevdam olsa
Yalandır ziyandır bana gözleri

Ne dağlar.....(nakarat)



Söyleyen : Ümit Sayın


Hicran dinle


Ümit Sayın tarafından dinlediğimiz Hicran video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Hicran isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ümit Sayın klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: