26 Aralık 2009 Cumartesi

Hay Hay izle

Hay Hay Şarkı Sözleri


O senin neyin olur derlerse
Gülüm olur, balım olur diyeceğim
O senin neyin olur derlerse
Sevgilim sevgilim diyeceğim
O benim kalbimi isterse
Seve seve veririm diyeceğim

Tarkan: Kedisini, köpeğini, dolaptaki ceketini, pabucunu,
terliğini, duvardaki resmi

Ne varsa alsın
Toplasın gelsin
Benim için gelsin
İsterse kalsın

Hay hay buyursun gelsin
Hay hay temelli kalsın
Hay hay buyursun gelsin
Hay hay beni seven gelsin
Hayy hayy...

O senin neyin olur derlerse
Gözüm olur, yaşım olur diyeceğim
O senin neyin olur derlerse
Yazım olur, kışım olur diyeceğim
O bunun aksini söylerse
Bir bildiği vardır diyeceğim

Tarkan: Kedisini, köpeğini, dolaptaki ceketini, pabucunu,
terliğini, duvardaki resmi

Ne varsa alsın
Toplasın gelsin
Benim için gelsin
İsterse kalsın

Hay hay buyursun gelsin
Hay hay temelli kalsın
Hay hay buyursun gelsin
Hay hay beni seven gelsin
Hayy hayy...


Söyleyen : Nazan Öncel


Hay Hay dinle


Nazan Öncel tarafından dinlediğimiz Hay Hay video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Hay Hay isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Nazan Öncel klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: