26 Aralık 2009 Cumartesi

Evvelim Sen Oldun izle

Evvelim Sen Oldun Şarkı Sözleri


Cahildim dünyanın rengine kandım
Hayale aldandım boşuna yandım
Seni ilelebet benimsin sandım
Ölürüm sevdiğim zehirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Sözüm yok şu benden kırıldığına
Gidip başka dala sarıldığına
Gönül inanmıyor ayrıldığına
Gözyaşım sen oldun kahırım sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Garip'im can yakıp gönül kırmadım
Senden ayrı ben bir mekan kurmadım
Daha bir gönüle ikrar vermedim
Batınım sen oldun zahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Kaynak: Neset Ertas
Yöre: -

Notasi: Evvelim Sen Oldun



Söyleyen : Neşet Ertaş


Evvelim Sen Oldun dinle


Neşet Ertaş tarafından dinlediğimiz Evvelim Sen Oldun video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Evvelim Sen Oldun isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Neşet Ertaş klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: