27 Aralık 2009 Pazar

Doğum Günü izle

Doğum Günü Şarkı Sözleri


İnsanların yüzlerini göremiyorum
Boğazım düğüm düğüm çözemiyorum
İstesen de yanına gelemiyorum
Tutsam şu karanlığı
Tutsam da yırtsam
Ah elim tutuşmasa elini tutsam
Susmasan konuşsan sesini duysam
Tutsam güzel yüzünü bağrıma bassam

Doğum günüm bugünüm
Doğum günüm gülüm
Doğum günüm diyorsun
Doğum günün kutlu olsun
Mutlu ol senelerce
Sana boncuktan kuş yaptım
Konacak pencerene
Karakollar beni alır sorgular gecelerce
Hiç bekleme belki gelmem gelemem senelerce

Kaynak: Ahmet Kaya
Yöre: -

Notasi: Dogum Günü



Söyleyen : Ahmet Kaya


Doğum Günü dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Doğum Günü video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Doğum Günü isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: