16 Ekim 2009 Cuma

Zorba Aşk izle

Zorba Aşk Şarkı Sözleri


Dünkü anılar hala kalbimde vurgun
Divane oldum aşka gönlümü koydum

Ateşi yar eden,şu canımı eriten
Her darbesi hüküm ne dünüm ne günüm
Ben bahar aradım yandı güller aldandım
Yağmura rüzgara sığındım saklandım

Ah inkar yok isyan yok
Aşktan başka bir ferman yok

Canda tükendi sevda zorba aşk zorba
Seni sevemem bu yürekle bir daha asla

Ateşi yar eden,şu canımı eriten
Her darbesi hüküm ne dünüm ne günüm
Ben bahar aradım yandı güller aldandım
Yağmura rüzgara sığındım saklandım

Ah inkar yok isyan yok
Aşktan başka bir ferman yok




Söyleyen : Burcu Güneş


Zorba Aşk dinle


Burcu Güneş tarafından dinlediğimiz Zorba Aşk video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Zorba Aşk isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Burcu Güneş klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: