26 Ekim 2009 Pazartesi

Zaman izle

Zaman Şarkı Sözleri


Zamanın geldi
Sesini kes diye
İlk sana inanmıştım
Söylediklerine
Canımı da sıktın
Saçmalıklara
Keşke seni görmeseydim
Düştüm yanına
Bir daha kapıma gelme
Defol demek olmaz
İnanmam söylediklerine
Bir daha kapıma gelme
Defol demek olmaz
Dikkat et bir şey söyleme
Seni beklerken ruhum sıkıldı
Neden yaptın bunu bana
Hiç düşündün mü
Zamanın geldi
Sesini kes diye
İlk sana inanmıştım
Söylediklerine
Bir daha kapıma gelme
Defol demek olmaz
İnanmam söylediklerine
Bir daha kapıma gelme
Defol demek olmaz
Dikkat et bir şey söyleme



Söyleyen : Ünlü


Zaman dinle


Ünlü tarafından dinlediğimiz Zaman video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Zaman isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ünlü klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: