12 Ekim 2009 Pazartesi

Yollara Taşlara izle

Yollara Taşlara Şarkı Sözleri


Yollara taşlara

Erkekçe söylüyorum
Ağlıyorum her gece
Şunu bil istiyorum
Değmedim bir tene
Sana olan bu sevgimi
Eşin dostun biliyor da
Söyle söyle söyle söyle senin
Yüreğin sızlamaz mı

Yollara taşlara yazdım adını
Gel yorma bu deli aşk adamını
Seninle can vermeye hazır bu beden
Ölüm gelirse gelsin bir allah birde senden

Bu gururun peşinden
Bir ömür gideceksen
Şunu bil istiyorum
Olmayacak hiç kimse
Sana olan bu sevgimi
Eşin dostun biliyor da
Söyle söyle söyle söyle senin
Yüreğin sızlamaz mı



Söyleyen : Hakan Altun


Yollara Taşlara dinle


Hakan Altun tarafından dinlediğimiz Yollara Taşlara video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yollara Taşlara isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hakan Altun klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: