8 Ekim 2009 Perşembe

Yoksun izle

Yoksun Şarkı Sözleri


Seni yuregimden atabilsem atabilsem atamiyorum
Seni gozlerimden silebilsem silebilsem silemiyorum
Ayrilik sebebini sebebini bilemiyorum
Sensizligin acisini acisini cekemiyorum

Gelirsin diye kostum camlara
Donersin diye ciktim yollara
Yoksun.. Yoksun.. Yoksun...
Yine yoksun...

Yine karanliklar coktü yine ben sensizim kimsesizim
Yine senden haber gelmez yine boynu bukuk caresizim
Ayrilik sebebini sebebini bilemiyorum
Sensizligin acisini acisini cekemiyorum

Gelirsin diye kostum camlara
Donersin diye ciktim yollara
Yoksun.. Yoksun.. Yoksun...
Yine yoksun...

Söyleyen : Ferdi Tayfur


Yoksun dinle


Ferdi Tayfur tarafından dinlediğimiz Yoksun video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yoksun isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferdi Tayfur klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: