12 Ekim 2009 Pazartesi

Yıkılmadım izle

Yıkılmadım Şarkı Sözleri


Yoluklara göğüs gerdim
Hep sabrettim kader dedim
Acılarla çilelerle
Bu günüm böyle geldim

Yıkılmadım ayaktayım
Dertlerimle başbaşayım
Zalimlere kötülere
Yenilmedim buradayım

Yıkılmadım... acılardan
Yıkılmadım... yoksulluktan
Yıkılmadım... yalnızlıktan
Yıkılmadım...yıkılmadım
Yıkılmadım... hilelerden
Yıkılmadım... sensizlikten
Yıkılmadım... bu dertlerden
Yıkılmadım yıkılmadım

Sonu gelmez yarınlarda
Acılarla doluyum ben
Her şarkıda hüzünlenen
O hasretin oğluyum ben
Her şarkıda duygulanan
O hasretin oğluyum ben

Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Yıkılmadım dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Yıkılmadım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yıkılmadım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: